Dit zeggen mijn klanten over mij

“Als drukke ondernemer heb ik altijd 101 ideeën die vaak door tijdgebrek op de plank blijven liggen. Daarom ben ik met Bianca gaan werken. Bianca is echt een ontzettend goede funnel expert met heel veel goede ideeën. Ze weet al die ideeën heel goed voor mij te kanaliseren in een funnel.

De funnels van Bianca zijn geen schreeuwerige Amerikaanse funnels maar echt authentieke, sympathieke funnels. Eentje die echt bij je past want ik ben heel erg van de online relaties bouwen. Bianca is echt heel erg goed in haar vak, naast dat ze strategisch is weet ze ook hoe dingen werken, hoe je goed moet segmenteren, wat een goede opbouw is qua mails, is ze een kei in het schrijven van teksten en weet ze je te motiveren om soms wel commercieel te zijn.

Ze denkt met je mee, ze denkt vooruit en ze helpt vooral drukke ondernemers met 101 ideeën om daar de beste opties uit te selecteren om die in een funnel te zetten. Bianca kan ik echt aanraden als je je funnel wilt optimaliseren op een authentieke, sympathieke manier, waardoor je nog beter de online relatie gaat bouwen. Zeker in combinatie met een community.”

Maartje Blijleven

Community Expert, We Love Communities

Ik stapte in de Funnel Bootcamp in bij Bianca toen ik vlak voor de lancering van mijn boek stond. Gekoppeld aan mijn boek wilde ik een boekfunnel maken en nadat ik via 2 tevreden klanten van Bianca bij haar terecht was gekomen, ben ik aan de slag gegaan.

Al meteen werd duidelijk dat Bianca in haar trajecten niet over 1 nacht ijs gaat. Allereerst is daar haar overzichtelijke online omgeving waar je alles maar dan ook echt alles kunt vinden, van tools tot stap-voor-stap uitleg. Ten tweede zijn er de calls waarin Bianca je precies dat antwoord geeft waar je naar op zoek was (en zelf al tijden niet uitkwam…). Tot slot kun je haar altijd mailen en geeft ze uitgebreid antwoord vanuit haar jarenlange expertise van zowel het zelf funnels bouwen als anderen daarmee helpen.

Ze put daaruit dus uit jarenlange praktijkervaring, maar volgt ook de laatste ontwikkelingen uit de VS en deelt dat met ons. Daaruit kreeg ik een mooi inzicht die ik direct in de praktijk heb gebracht.

Zelf heb ik al jarenlang ervaring met het versturen van e-mails en heb verschillende e-mail sequences staan, maar ik wilde hulp van een expert om weer een volgende stap te maken. Nou, dat heb ik gekregen! Ik ben zeer tevreden over het traject en Bianca’s inzet, kennis en hulp. Ook als je een gevorderd ondernemer bent met flink wat funnels, echt, Bianca is the go to girl. Ze ziet als geen ander waar je kansen liggen en geeft super goede feedback. Zelf ben ik ook via-via bij haar terecht gekomen, dus ik hoop voor jou dat dit jouw via-via zetje in de rug is om met haar in zee te gaan. Echt, niet aarzelen, ga met haar werken, je zult er geen spijt van krijgen!

Mirjam Hegger

Podcast Expert voor Ondernemers

“Ik heb heel fijn met Bianca samengewerkt. Tijdens onze gesprekken kwam ze altijd weer met nieuwe ideeën en inzichten, die mijn processen konden verbeteren. Veel van haar advies kwam ook ten goede van de strategie van mijn bedrijf; Bianca zag altijd wel ergens een mooie nieuwe kans, die ik nog niet gezien had. Bianca is rustig, waardoor ik -druk als ik ben- ook weer meer de rust kon vinden. Ze is behulpzaam, gaf mij als klant het gevoel dat ik belangrijk ben en ging altijd net een stapje verder als wat ik verwachtte. Ik zou het zeker aanraden om met Bianca te werken!”

Myra de Wildt

maryi.nl

Ik heb veel gehad aan de 1 sale per dag training van Bianca. Er staan duidelijke video’s in, de email templates zijn erg fijn en ze geeft een tool waarmee je jouw plan kunt maken voor jouw funnel, zodat je overzicht houdt over jouw funnel. De facebookgroep die erbij zit is erg fijn, Bianca reageert ook heel snel op de reacties in de groep en kijkt graag mee in jouw funnel om te kijken wat je nodig het om er het meeste rendement uit te halen. Ze heeft zelfs een uitgebreid rapport gemaakt met een beoordeling over mijn gemaakte funnel, ik heb veel aan haar adviezen. Deze training heeft me er zelfs toe gezet om het schrijven van blogs toch weer eens op te pakken en ik ben zelfs een podcast begonnen. Ik realiseerde me door deze training dat het goed is om linkjes te kunnen delen naar content via verschillende kanalen. Ik ben erg trots op wat ik nu bereikt heb met de 1 sale per dag training en ik heb meer inzicht gekregen in wat de voordelen zijn van het maken een emailfunnel.

Wendy Versluis - Van Silfhout

WensWebdesign

Iedere keer ik met Bianca werk, krijg ik meer dan ik had gedacht/verwacht.
Meer bereik, meer de ander ondersteunen, meer winst.
Haar ideeën, kennis is zo breed.
Bianca, je communicatie is zo duidelijk,
Samen komen we verder en met jou Bianca is dat helemaal waar!
Op naar de volgende samenwerking!
Leen Heusdens

Vertrouwde Vroedvrouw

Elsbeths visie op de samenwerking:

In januari 2020 heb ik de stoute schoenen aangetrokken om met Bianca een strategiedag te plannen voor mijn droom. Mijn droom is betekenisvol zijn voor vrouwen na de behandeling van kanker. Hier is nog zo weinig voor. En als het er is dan gaat het vaak over de klachten in plaats van de kansen.

Met mijn huidige bedrijf 2Power bereik ik voornamelijk de lokale en regionale klant. En de doelgroep waar ik wat voor wil betekenen moeten mij vanuit heel Nederland kunnen vinden. Dus online. Zelf heb ik geen verstand van online zaken doen. Interessant vind ik het wel, net als alle techniek.

Een hele dag op een mooie locatie met heerlijke lunch heeft Bianca mij en mijn idee omarmt. Met haar hulp is er diepgang gekomen in het ondernemingsplan. Met name op het gebied van de doelgroep. Omschrijf de verschillende groepen vrouwen eens die jouw site gaan bezoeken (de persona).

Daarnaast heeft ze structuur gebracht in hoe je te werk gaat om online te beginnen. De software-termen vlogen mij om de oren, maar met duidelijke opdrachten (dit en dit schaf je aan, dit is wat je moet doen) kon ik stapje voor stapje aan de slag.

En tot slot de naam, dat was een dingetje. Ik was er nog niet helemaal uit. Spot on Sparkle, iets met Shine. Toen kwam ik met Chips of Shine omdat we het woord Shit niet mogen gebruiken (officieel). Dan krijg je direct van Bianca een spiegel voor je met de vraag: ‘en waarom niet?’.

Dus nu is het Shit or Shine en dat bekt lekker, het past bij de SOS-gedachte die er al was en je kan er niet omheen.

Samenvatting:

Bianca biedt structuur en diepgang, denkt met je mee op zo’n manier dat je eigen ideeën nog beter worden en onderling verbonden worden en ze is lekker concreet.

Fase 2

Na deze dag heb ik ervoor gekozen om de eerste 6 maanden met Bianca verder te gaan. De basis van Shit or Shine wordt neergezet door ons samen. Een hele fijne samenwerking en Bianca blijkt van alle markten thuis om die basis ook goed neer te zetten. Ze snapt de stijl waarin Shit or Shine wordt geschreven, Bianca is goed in content creatie op basis van mijn input. Mijn grootste opdracht was content maken en video’s van mezelf opnemen. Stapje voor stapje krijgt het vorm. Af en toe schiet het mij naar de keel omdat er dan zoveel is wat er speelt. Maar Bianca brengt daar dan snel weer de rust en het overzicht in. En als ik kijk wat er nu staat dan ben ik ontzettend trots. De basis van mijn doel om 10.000 vrouwen te bereiken om ze te helpen weer fitter te worden staat. En nu werken we aan de opbouw.

In deze 6 maanden is Bianca echt een duizendpoot gebleken, altijd het overzicht bewarend en duidelijk op het doel afkoersen met de juiste opdrachten en acties en inzichten. Ik heb het gevoel dat we elkaar aanvullen. En ik heb het gevoel dat het mijn kindje is en dat mijn creativiteit en gedachtes worden aangevuld door Bianca om de juiste snaar bij de doelgroep te gaan raken.

Elsbeth Slippens

Oprichter, ShitorShine.nl

“Mijn man Andries en ik wilden onze bestaande business (tekstschrijven/voice over werk/Podcast maken) naar een hoger level brengen. Maar omdat online marketing niet onze business is, besloten we om een businesscoach in de arm te nemen. Ik leerde Bianca kennen via mijn PodPodOnline Facebookgroep, een platform voor podcastmakers. Zij had hierin een blog geschreven over funnels en mijn interesse was gewekt.

Andries en ik zijn in april 2020 met haar in zee gegaan en dankzij haar hebben we een plan ontwikkeld om onze business naar een hoger level te brengen door Stemcoaching onze core business te maken; via weggevers, podcasts en emailmarketing.

Begin 2021 gaan we live, maar ik heb al lang daarvoor 1 op 1 klanten die ik coach.

De belangrijkste tips die zij ons (tot nu toe) heeft gegeven zijn:

  • Je business ligt om de hoek (stemcoaching lag zo voor de hand dat we het niet zagen)
  • Denk groot
  • Zet al je skills in om een geweldige business te creëeren

De coachcalls met haar zijn altijd inspirerend, je krijgt onverwachte inzichten, ze is strategisch, heel intelligent en heeft visie.

Bianca is eigenlijk ons geheime wapen in de weg naar onze nieuwe business.

We zouden iedereen aanraden om met haar in zee te gaan; ze is opgeleid als online marketeer en dat merk je. Dankzij haar visie ga je veel harder en maak je niet de fouten die iedere onervaren online ondernemer (die wij zijn) zou maken.”

Barbara de Bruyckere

stEMPOWERcoach

“Mijn vrouw Barbara en ik werken al jaren samen in ons eigen mediabedrijf. Zij als voice-over, ik als copywriter. Vaak voor ‘eigen’ opdrachtgevers, maar regelmatig ook voor gezamenlijke klanten die bijvoorbeeld bedrijfsfilms en e-learnings willen. Ik schrijf dan de teksten, zij spreekt ze in onze eigen studio in. Hartstikke leuk, maar na vele jaren werken voor derden vonden we het tijd om onze ervaring ook op een slimmere manier in te zetten, door over onze skills trainingen te maken en die online te verkopen. Maar ja, hoe doe je dat? Waar begin je? Wat ís online ondernemen eigenlijk? En hoe realiseer je je sales op een optimale manier? Via onze Facebookgroep voor podcastmakers (PodPodOnline) leerden we Bianca kennen.

Zij schreef voor die groep een keer een blog over sales funnels. Eerlijk gezegd hadden we daar nog nooit van gehoord. Haar uitleg – dat een sales funnel eigenlijk de reis is die klanten online maken om uiteindelijk jouw product te kopen – maakte ons nieuwsgierig. Vooral ook omdat ze erbij schreef dat je die reis met mailtjes ‘met leuke en waardevolle content’ moet begeleiden om de meeste kans te maken op een daadwerkelijke transactie. En laat het maken van content nou ons vak zijn!

Bianca bleek niet alleen over funnels te schrijven, ze bleek er een supergave online training over te hebben gemaakt. Die training, de Funnel Formule, hebben we gedaan. We ontdekten hoe een bewezen effectieve funnel eruitziet, wanneer je welke mailtjes (geautomatiseerd) verstuurt en wat je zou moeten doen met klanten die aan het eind van de reeks mailtjes niet kopen, maar ook niet opzeggen. Hoe, met andere woorden, je hen betrokken houdt, zodat zij later misschien alsnog iets bij je kopen. Ook ontdekten we hoe je je doelgroepen zo segmenteert dat je hen altijd relevante content kunt aanbieden, zodat ze betrokken blijven bij jouw business. Heel waardevol aan de Funnel Formule training is bovendien de schat aan kennis die Bianca over online marketing deelt. Ze vertelt bijvoorbeeld uitgebreid over de psychologie van het verkoopproces, wat voor soort teksten en titels goed werken en hoe je met je site en je aanbod goed gevonden wordt.

Nadat we de Funnel Formule training hadden afgerond, hebben we Bianca gevraagd om de omvorming van ons bedrijf als businesscoach te begeleiden en met ons een strategie te bedenken. Haar grote kracht als strateeg is dat zij vergezichten in een kansrijk perspectief zet en ze combineert met wat er om de hoek ligt. In een veranderproces ben je als ondernemer geneigd ver vooruit te kijken, en dat is ook nodig. Je wilt immers ergens naartoe. Maar daardoor zie je de kansen die dichtbij en dus voor het oprapen liggen, letterlijk over het hoofd. Door haar blik op beide uiteinden van het spectrum heeft zij ons behoed voor die valkuil.”

Andries Molengraaf

Tekstschrijver

Tijdens de VIP-dag met Bianca een ontzettend waardevolle dag gehad. Op een prachtige locatie hadden we na een dag al een funnel volledig gevuld met de juiste content. *happy*
Wat ik wilde vertellen had Bianca in een handomdraai omgezet naar heldere taal met de juiste marketing technieken. Het was heel fijn om die chaos in mijn hoofd helder in beeld te krijgen. En om te kunnen sparren met iemand die er écht verstand van heeft.

Het is mij zo goed bevallen dat ik het graag helemaal overlaat aan Bianca met al haar ervaring.
Al met al die VIP-dag was de juiste stap naar hopelijk heel veel meer moois!
PS: binnen een week heb ik de investering van deze VIP-dag 3x terugverdiend.

Marian van Olst

Sketchupplaza.nl

‘Bianca is op strategisch niveau meeeeeega sterk. Als het gaat om online marketing weet ik exact wat ik wil en dat maakt het niet altijd makkelijk. Maar Bianca begrijpt precies wat ik bedoel en geeft daar goed strategisch advies over. Ze is echt een wizard als customer experience marketeer en helpt je door de bomen het bos weer zien. Ik maak een diepe buiging voor haar.’

Angelique Piternella

Share Business Support

‘Omzet zonder Omkijken is een zeer professionele waardevolle training waarbij je niet alleen meer leert over hoe je het OZO systeem integreert, maar gelijk ontzettend veel kennis opdoet over online technische handigheidjes zoals: het doen van zoekwoordenonderzoek, het maken van een salespagina met Thrive, hoe je een product salesfunnel opzet en nog veel meer. Door deze training heb ik meer zicht op het online verhaal achter de schermen. De kennis die ik opgedaan heb kan ik ook toepassen voor andere producten en diensten van mijn bedrijf. Deze training is waardevol voor ondernemers die het zelf willen doen, maar hij is ook heel erg waardevol voor virtueel assistenten.’

Esther Kaastra

HSP&Werk

‘Er wordt veel geschreven over funnels, maar als je echt het beste uit je funnel wilt halen, dan is er meer nodig dan een reeks e-mailtjes. En dat ‘meer’, dat levert Bianca! Ze beschikt naast een enorme berg kennis, vooral ook over een onuitputtelijke bron van gave ideeën. Bianca denkt echt bewust mee over je bedrijf en ziet altijd net de oplossing die je zelf niet (meer) ziet. En zo ontstaat er een funnel die zijn weerga niet kent. En daarnaast is het ook nog eens een hartstikke leuk mens. Win-win dus.’

Agnes van Goolen

Integrator

‘Voor een groep klanten heb ik Bianca gevraagd de Funnel workshop te geven. Er wordt veel gezegd en geschreven over funnels maar hoe zet je zoiets nu goed op, waar moet je aan denken, wat kun je er eigenlijk allemaal mee? Dat waren de vragen die leefden. Bianca is een echte funnel expert, in de workshop legde zij het allemaal heel helder uit, zette ons aan het werk en stelde precies de juiste vragen om zaken scherper te krijgen. Ze is kundig, rustig, betrokken én ook heel belangrijk: leuk! Een funnel maken is best een klus, er komt veel techniek bij kijken maar wij weten nu hoe dit in zijn werk gaat en wat je er mee kunt bereiken. Bianca dankjewel!’

Marieke Anthonisse

Zakenmam.nl