Funnels & marketing automation

Digital Marketing

Strategie Middag

Ik werk graag een middag 1-op-1 met ondernemers die de kracht van marketing automation en funnels inzien en een stevig fundament willen leggen voor hun digital marketing strategie. Hier vind je alle informatie over een Strategiemiddag of Strategie Skype.

In het teken van jouw bedrijf

De middag of skype staat helemaal in het teken van jouw bedrijf. Geen andere ondernemers, geen stappenplan. Wel kijken we naar wat je al hebt, wat we kunnen gebruiken en wat niet en wat er moet komen.

Is this you?

}

Bewezen aanbod

Je klanten zijn blij met je producten en je diensten. Ze komen daadwerkelijk een stap verder.
T

Lanceren is je beste strategie

Je lanceringen zijn succesvol en het is je beste strategie.
z

Er heerst stilte tussen lanceringen

Er is tussendoor te weinig conversie op je lijst. Hetzij door geen of te weinig aanbod, hetzij door een slechte aansluiting op de beleving van de leads.
w

Je ervaart 'lijstmoeheid'

En vraagt je af of de strategie die je tot hier heeft gebracht, blijft werken voor een verdubbeling van je omzet en/of een halvering van je werktijd.

R

Gezonde instroom op je lijst

Er komen dagelijks meerdere mensen op je lijst bij, door weggever(s) of webinars.

Lanceringen kosten je heel veel (oude) leads

Je verliest telkens bakken vol leads die niet zitten te wachten op je lanceeraanbod, maar wel potentiële klant zijn.

Je weggever telt ongeveer 5 (of meer) opvolgmails waarna de nieuwsbrief start

De automations die je nu hebt zijn simpel, standaard, kort (na een weggever wat relevante mails) maar zonder aanbod en weinig succesvol.

Maar wil je dit?

j

Creëren.

Lekker gestructureerd content creëren. Content die steeds weer geconsumeerd wordt, niet eenmalig op Facebook. Dus, langer plezier van je werk.

Ontspannen.

Je team weet wat ze moeten doen, je inkomen is steady (ook zonder jou), je kunt tijd inplannen voor creatie, vakantie, samenwerkingen, voorbereiding voor een lancering, etc.
}

Vooruit kijken.

Toekomstbestendig zijn, is belangrijk. De wereld en online ondernemen blijven veranderen. Bestaat jouw vak over 5 jaar nog wel? Ben je voorbereid op de volgende economische crisis? Of de robotisering? Wil jij op je 40ste, 50ste of 60ste de mogelijkheid hebben om te stoppen, ongeacht pensioenleeftijden?

Opschalen.

Meer omzet met minder werk. Want doorgaan op je huidige tempo… dat hou je niet vol. Of je denkt aan gezinsuitbreiding, reizen, wonen in het buitenland, studeren….

Professionaliseren.

Als je groots denkt, dan komt daar ook een professionaliseringsslag bij kijken. Professionaliseren is niet alleen je branding updaten of je team uitbreiden, maar vooral je processen en systemen vloeiender maken.

Converteren.

Stuur jij je aanbod op de momenten dat jouw leads er aan toe zijn of dat je denkt dat ze er aan toe zijn, maar dat jij er eigenlijk aan toe bent 😉

Inspirerende VIP-dag met Bianca gehad. Heel blij met het eindresultaat: een goed en uitgebreid overzicht van hoe mensen mij kunnen leren kennen en ik hen vanaf een eerste online contact, stapsgewijs kan laten zien waar ik hen mee kan helpen.
Na deze dag heb ik nu heel helder HOE ik dat het beste kan doen in mijn bedrijf.
Daarnaast heel blij met hoe dit op de dag zelf tot stand komt. Bianca stelt veel goede vragen, denkt creatief mee, hielp me inzien waar een kans lag die ik zelf nog niet gespot had, heeft snel inzicht, werkt gestructureerd en geeft goed advies vanuit haar vakkennis. En we hebben het ook nog gezellig gehad 😝.

Hanneke van Stigt Thans

Eigenaar, Ikbv

Ik weet waar je staat

Ik ben zelf online ondernemer, introvert dus liever uit de menigte dan er in en ik bewaak mijn energieniveau als een leeuwin! Ik richt daarom mijn eigen business in rondom mijn wensen. 1 daarvan is dat het automatisch gaat. Dat ik zelf kan bepalen wanneer ik in de zon zit en wanneer ik werk. Met behoudt van inkomen natuurlijk.

Ik heb alle tools, trucjes, webinars, etc al voorbij zien komen. En kan jou door de marketing jungle heen loodsen. Ik kijk naar wat jij wilt en naar wat jouw doelgroep nodig heeft. Geen trucjes. Wel systemen en processen, die bewezen zijn.

Ik ben gecertificeerd Customer Value Specialist door Digital Marketer en heb daarvoor in loondienst trainingen en coaching gehad op het gebied van online marketing door zeer ervaren professionals.

Alles wat je tot nu toe hebt gedaan om te komen waar je nu bent, gaat je NIET brengen waar je wilt zijn.
Met andere woorden, je hebt een verbeterde strategie nodig.

Om optimale schaalbaarheid van je huidige succes te garanderen heb jij een funnel nodig. Een automatisch verkoopsysteem dat je helpt om meer klanten te bedienen en daardoor meer omzet te genereren dan vorig jaar.

Ik merkte het zelf ook, zodra het beter ging met mijn bedrijf, had ik minder tijd voor mezelf, en daardoor schopte ik overal tegenaan, want ik wilde niet dat mijn work-life balance er minder van werd. Dan maar niet opschalen! 😤​

Met een salesfunnel is dat verleden tijd. Omdat het automatisch gaat, kan ik doen wat ik wil,
wat ik leuk vind en op de momenten dat ik er zin in heb.

Bijkomstig voordeel… als ik uitgekeken ben op dit onderwerp, houdt mijn funnel de inkomsten op peil
tot ik iets anders heb ontwikkeld.

Maak het jezelf nou gewoon makkelijker!

Blijf niet zo ploeteren. Het kan echt een stuk makkelijker!

Wat levert een funnel je op?

N

Kwalificeren

Precies weten welke leads op welk moment hot zijn. Wie zijn klaar voor de koop? Jij weet het en doet ze een speciaal aanbod, automatisch of ad hoc.

Koopfase

Je gaat content maken op basis van de customer journey, zodat deze aansluit op de koopfase van je lead.

Data driven

Je gaat data uit je funnel gebruiken om toekomstige (marketing)acties te bepalen en te sturen.

Relevant aanbod

Alle leads krijgen content en aanbod die op hen is afgestemd, door de input die zij jou geven, jij gaat luisteren naar hun behoeftes, ipv jouw boodschap te pas en te onpas aan ze te zenden.

Customer Journey

Je laat nooit meer een kans liggen, want de lead maakt door zijn gedrag duidelijk waar hij behoefte aan heeft; je kunt ‘m op precies het goede moment precies het passende aanbod doen.

Automatisch Inkomen

Als er goede leads door heen gaan die steeds je aanbod ontvangen dat voor hen relevant is, dan willen ze dat kopen. Hoe meer mensen in de funnel zitten, hoe meer sales.

Een salesfunnel zorgt voor structuur in je business. Je werkt namelijk steeds met dezelfde structuur. Leads komen eerst in je funnel, je segmenteert ze zsm, waardoor ook je campagnes meer en beter aanslaan. De conversie schiet omhoog en je klanten worden trouwe fans en gulle recensenten.

Door een constante klantbeleving aan te bieden, krijgt iedereen dezelfde beleving en ervaring en kun je daardoor beter sturen op verbeteringen.

Boek een Strategiemiddag

Een strategiemiddag is vergelijkbaar met een VIP-dag, maar dan beter. Volgens mijn klanten zijn mijn VIP-middagen inhoudelijker, luxer en meer op creatie en creatieve ideeen gericht dan VIP-dagen bij andere ondernemers. Je bent meteen in de actiestand, je krijgt zelf massa’s ideeen voor je bedrijf, nieuwe producten en nieuwe manieren om je klanten te bedienen, vertroetelen en nog meer waarde te leveren dan je al doet.

Concreet ga je naar huis met:

N

Funnel Roadmap, een blauwdruk van jouw funnel die een leidraad is voor jou om de content te schrijven, en voor je team om de automations, webpagina's en koppelingen in orde te maken.

N

Conversieverhogende strategieen

N

Ideeen voor het nurturen van jouw leads

N

Ideeen om slapende leads weer wakker te schudden

N

Content ideeen, volgorde en inhoud van je mails

N

Inzicht in funnel strategieen

Resultaten van een funnel zijn bijvoorbeeld:

N

Je creeërt met een funnel een stabiele flow van automatisch inkomen, meer financiële continuïteit en minder pieken en dalen.

N

Je conversie ratio stijgt (meer leads worden klanten)

N

Je haalt meer omzet uit 1 klant doordat je aanbod beter aansluit (lifetime customer relationship).

N

Bouw een funnel die geld oplevert voor elk van je dromen, zoals: reizen, nieuwe auto, voor de studie van je kinderen, voor spaargeld, voor een sabbatical, etc,

‘Er wordt veel geschreven over funnels, maar als je echt het beste uit je funnel wilt halen, dan is er meer nodig dan een reeks e-mailtjes. En dat ‘meer’, dat levert Bianca! Ze beschikt naast een enorme berg kennis, vooral ook over een onuitputtelijke bron van gave ideeën. Bianca denkt echt bewust mee over je bedrijf en ziet altijd net de oplossing die je zelf niet (meer) ziet. En zo ontstaat er een funnel die zijn weerga niet kent. En daarnaast is het ook nog eens een hartstikke leuk mens. Win-win dus.’

Agnes van Goolen

Empower Mentor

'Bianca is op strategisch niveau meeeeeega sterk. Als het gaat om online marketing weet ik exact wat ik wil en dat maakt het niet altijd makkelijk. Maar Bianca begrijpt precies wat ik bedoel en geeft daar goed strategisch advies over. Ze is echt een wizard als customer experience marketeer en helpt je door de bomen het bos weer zien. Ik maak een diepe buiging voor haar.'

Angélique Piternella

Strategisch adviseur virtueel leiderschap, Teammastery.nl

'Voor een groep klanten heb ik Bianca gevraagd de Funnel workshop te geven. Er wordt veel gezegd en geschreven over funnels maar hoe zet je zoiets nu goed op, waar moet je aan denken, wat kun je er eigenlijk allemaal mee? Dat waren de vragen die leefden. Bianca is een echte funnel expert, in de workshop legde zij het allemaal heel helder uit, zette ons aan het werk en stelde precies de juiste vragen om zaken scherper te krijgen. Ze is kundig, rustig, betrokken én ook heel belangrijk: leuk! Een funnel maken is best een klus, er komt veel techniek bij kijken maar wij weten nu hoe dit in zijn werk gaat en wat je er mee kunt bereiken. Bianca dankjewel!'

Marieke Anthonisse

Coach, Zakenmam.nl

Let’s Get Started

Ready To Make a Real Change? Let’s Build this Thing Together!