Omzet zonder omkijken Monthly

Funnels & Strategisch inzicht

Je wilt je bedrijf verder uitbouwen. Je weet dat je dan het één en ander moet optimaliseren. Automatiseren. Zodat het efficiënter gaat, gestructureerd is en strategisch goed in elkaar zit. Elke maand stuur ik je daarom content met precies dat doel. Zodat jij de goede stappen zet.

Elke maand nieuwe content!

Omzet zonder Omkijken Monthly is geen training, het is een plek waar je elke maand een nieuwe kant-en-klaar funnel van me krijgt. Een plattegrond en de belangrijkste teksten krijg je van mij. Jij zet het in je email systeem, of laat het doen.

Waar loop je tegen aan?

Je groei stagneert

Je hebt niet meer uren in je dag, je kunt ook niet nog hogere uurtarieven vragen.

Of je huidige strategie is uitgewerkt.

Houtje-Touwtje

Je converteert goed in je webinars, je email lijst is groot, je publiek is enthousiast. En hoewel je acties professioneel ogen en zelfs aanvoelen, bedenk je alles elke keer opnieuw, is er geen protocol, geen lange termijn visie.

Onduidelijke Cijfers

Je weet niet welke cijfers belangrijk zijn. Als een actie te weinig oplevert, staak je de activiteiten direct. Je weet niet hoe je kunt zien waar de kink in de kabel zit.

Sterker nog: je vind cijfers saai.

Je bereik is te laag

Op Facebook bestook je steeds dezelfde mensen, je Instagram account groeit met 2 per week, en je video’s zijn binnen een week uitgewerkt. Zonde! Dat kan vast beter.

Wat kun je verwachten?

Funnel strategie

Elke maand een nieuwe funnel strategie. Je krijgt een roadmap, een stappenplan voor implementatie en alle teksten die van belang zijn.

Nieuwe leads

De maandelijkse funnel sluit je aan op je bestaande nieuwsbrieven lijst. Dus je gaat werken aan een continue, kwalitatieve instroom van nieuwe leads.

Analytics

Ik leer je om je statistieken te vinden, te lezen en te interpreteren. Zonder goede cijfers en regelmatig meten, kun je een funnel nooit effectief krijgen en is het zonde van je werk en investering.

Traffic

En ik geef je tips, inzichten en tricks om je traffic te laten groeien. Want zonder traffic op je site, geen goede instroom van nieuwe leads. Ik laat je inzien waarom je die traffic naar je site wilt halen, en niet naar je social media kanalen.

2x, 4x of 10x je omzet? Het kan!
Met een schaalbaar, geautomatiseerd systeem.

Elke maand 3 topics

k

Funnels

Elke maand een nieuwe funnel, uitgelegd en in stukken gehakt, zodat jij hem kunt nabouwen. Je krijgt een roadmap (plattegrond) en de inhoud, die je kunt gebruiken als leidraad.

Traffic Genereren

Je kent de bekende weg al, Facebook posts, ads, bloggen, vloggen, etc. Ik help je aan vernieuwende ideeën voor het vergaren van traffic naar je site.

Statistiek

Je kunt niet weten of iets werkt als je de cijfers niet kent. Ik neem elke maand een statistiek met je door die je helpt om je bedrijf als een CEO te runnen. Uit Google Analytics, je autoresponder en je shoppingcart.

inhoud

Dit kun je onder andere in 2018 verwachten. Het is een greep uit de ideeën. Jij staat centraal dus mag onderwerpen aandragen!
N

Funnels

  • Online Training funnel
  • Coachfunnel
  • Lanceerfunnel
  • Relatiefunnel
  • Deadline funnel
  • Upsell / Downsell
  • Feestdagen funnel
  • Webinarfunnel
  • + de content van de funnels voor goed converterende funnels
N

Traffic genereren

  • Hoe krijg je mensen naar je site
  • Online zichtbaarheid (ook voor introverten)
  • Andere traffic opties dan social media (hoe deden we dat vóór Facebook?)
  • Webinar structuur
N

Statistieken

  • Waar komt het verkeer vandaan
  • Wat zijn je belangrijkste pagina’s
  • Wat zeggen die cijfers nou?
  • Doelen stellen en doelen halen
  • Sturen op cijfers
  • Customer Journey
  • Customer Experience

Van los zand naar strategie

Na al die losse marketing acties, campagnes, ads, etc, ben je toe aan een strategie die je helpt om alles aan elkaar te knopen. Die je helpt om je op 1 ding te focussen in je marketing. Waardoor je boodschap helder en simpel is. Voor je leads, maar vooral ook voor jou.

Ook als je op zoek bent naar orde en rust in je marketing en je aanbod.

}

Bewezen strategieën

Ik laat je alleen de beste funnels, traffic ideeën en statistieken zien.
T

Simpele stappen

Met een simpel stappenplan kun je het helemaal zelf.
z

Ook als je niet in funnels geloofd

Ik ken heel wat mensen die geen funnel willen. Omdat het te Amerikaans is. Te harde sales. Weer een marketing trucje. Het grappige is; als je nu een weggever hebt, heb je al een funnel. Alleen meestal niet zo’n effectieve.
w

Level up

Je gaat een level omhoog als je je marketing als strategie gaat zien. Je doet het er niet meer ‘bij’, maar het is de belangrijkste tool voor succes.
R

Plattegrond

Je krijgt een plattegrond van de besproken funnel. Die kun je downloaden en namaken.

Inclusief Content

Alle content die je nodig hebt voor een effectieve funnel, zit hier bij. Je hoeft niets zelf te bedenken.

Doelen halen

Doelen kun je stellen en ze dan weer vergeten. Het mooie van geautomatiseerde marketing is dat je je doelen kunt volgen en kunt halen.

Voor elke wens een funnel

Wil je een team, een nieuwe opleiding doen, 3x per jaar op vakantie, sparen, pensioen opbouwen, etc, etc. Wat het ook is, je bouwt een funnel voor dat doel, zodat het geld jouw kant op stroomt.

Wat zeggen mijn klanten?

‘Er wordt veel geschreven over funnels, maar als je echt het beste uit je funnel wilt halen, dan is er meer nodig dan een reeks e-mailtjes. En dat ‘meer’, dat levert Bianca! Ze beschikt naast een enorme berg kennis, vooral ook over een onuitputtelijke bron van gave ideeën. Bianca denkt echt bewust mee over je bedrijf en ziet altijd net de oplossing die je zelf niet (meer) ziet. En zo ontstaat er een funnel die zijn weerga niet kent. En daarnaast is het ook nog eens een hartstikke leuk mens. Win-win dus.’

Agnes van Goolen

Empower Mentor

'Bianca is op strategisch niveau meeeeeega sterk. Als het gaat om online marketing weet ik exact wat ik wil en dat maakt het niet altijd makkelijk. Maar Bianca begrijpt precies wat ik bedoel en geeft daar goed strategisch advies over. Ze is echt een wizard als customer experience marketeer en helpt je door de bomen het bos weer zien. Ik maak een diepe buiging voor haar.'

Angélique Piternella

Strategisch adviseur virtueel leiderschap, Teammastery.nl

'Voor een groep klanten heb ik Bianca gevraagd de Funnel workshop te geven. Er wordt veel gezegd en geschreven over funnels maar hoe zet je zoiets nu goed op, waar moet je aan denken, wat kun je er eigenlijk allemaal mee? Dat waren de vragen die leefden. Bianca is een echte funnel expert, in de workshop legde zij het allemaal heel helder uit, zette ons aan het werk en stelde precies de juiste vragen om zaken scherper te krijgen. Ze is kundig, rustig, betrokken én ook heel belangrijk: leuk! Een funnel maken is best een klus, er komt veel techniek bij kijken maar wij weten nu hoe dit in zijn werk gaat en wat je er mee kunt bereiken. Bianca dankjewel!'

Marieke Anthonisse

Coach, Zakenmam.nl

Je krijgt direct toegang

Het betreft een abonnement, dat je op ieder moment weer kunt opzeggen.
Je zit nergens aan vast. Er vindt geen restitutie plaats bij eerder opzeggen.

Wie ben ik?

Hi, mijn naam is Bianca Elzinga

Ben jij een ondernemer die grootse plannen heeft? Een ondernemer die een missie heeft. Ben jij iemand die zich graag in het online marketing stuk verdiept, maar eigenlijk, diep in het hart, liever je tijd en energie in je klanten stopt?

Heb je het idee dat je kansen laat liggen?

Laat mij je helpen een slimme relatie met je leads op te bouwen. Zo’n relatie is superbelangrijk voor een fijn, goeddraaiend bedrijf waar jij lekker jouw ding kunt doen. De leads stromen door je funnel als door een pretpark, ze gaan van de ene leuke attractie naar de andere. Geen it’s a small world after all (your welcome 😉 ) – sprookjes die je verkoopt, maar wel telkens weer een wow-factor gevoel.

Ik ben, na jaren het uitvoerende werk te hebben gedaan, nu klaar om jouw strateeg te zijn. Juist vanwege de combinatie: marketing opleiding (HBO), klantenservice ervaring, klachtbehandelaar (bij de Postbank), online marketeer (bij Tempo-Team), social media campagnemanager (bij een reclamebureau), en online ondernemer kan ik jouw bedrijf vanuit alle hoeken bekijken, analyseren en optimaliseren.

Sinds maart 2017 ben ik gecertificeerd door Digital Marketer als Customer Value Optimization Specialist.

Veel gestelde vragen

Staat je vraag hier niet bij? Mail me!

Waarom heb ik zoveel funnels nodig?

Elke maand een nieuwe. Ja, dat zijn er 12 per jaar. Ik denk dat het goed is om verschillende ingangen in je basis funnel te hebben. Dat doe je met een weggever, webinar, challenge en dergelijke. Elke actie voor nieuwe leads vereist, mijns inziens, een aparte funnel.

Wat is het doel van een funnel?

Ik denk dat er 2 doelen zijn:
1. Sales. Je kunt funnels maken die direct naar een aanbod en een upsell leiden.
2. Relatie bouwen. Een funnel is een bewegwijzeringssysteem in jouw bedrijf. Je stuurt mensen langs al je content en je aanbod. Zo maak je je content niet meer voor consumptief gebruik, maar voor de langer termijn en zet je het strategisch in.

Past mijn huidige weggever hier in?

Ja. Absoluut. Neem de kennis die je krijgt en pas dat toe op jouw situatie. Ik raad je zelfs aan te kijken naar wat je al hebt liggen. Waarschijnlijk heb je al heel veel ‘producten’ op de plank liggen die je snel in een funnel kunt implementeren en waar je direct omzet mee kunt draaien.

Voor wie is Omzet zonder Omkijken geschikt?

ZZP en MKB die al goed weten hoe je producten aan de man brengt en ze verkoopt. Online of offline. Je hebt passie voor je vak, kan daar veel over vertellen en kunt mensen helpen met jouw kennis. Je wilt je bedrijf schaalbaar maken, minder afhankelijk zijn van de seizoenen of de openingstijden en je wilt meer omzet draaien dan je nu doet.

Waarom 1x per maand een funnel?

Een funnel is veel werk. Ik wil je niet overladen met taken en to do’s. En ik wil graag dat jij de tijd neemt om je funnel van goede content te voorzien. Daarna is het belangrijk dat je de funnel de tijd geeft om zich te bewijzen. Het werkt niet zomaar. En niet vanzelf (ook al doet de titel dat wel vermoeden ;p ). Zodra het wel goed werkt, dan gaat het automatisch.

Wat als ik het niks vind?

Als je voor het maandabonnement kiest, kun je opzeggen wanneer je wilt. Er is geen opzegtermijn, maar doe het wel vóór je nieuwe betaling. Restitutie is niet mogelijk. Je hebt de content immers kunnen inzien. Maar, ik ben geen op geld belust type, dus als je een echt goede reden hebt, is er altijd over te praten.
Heb je voor het jaarabonnement gekozen? Dan kan ik helaas geen terugbetaling doen, je houdt toegang in het hele jaar dat je hebt opgezegd.

Aan de slag!

Waar wacht je op?
Let’s Build this Thing Together!